Contact

Reserveerlijn Jobinder

  • telefoon 0900 40 50 500 (reguliere belkosten) elke dag van 06.00 uur tot 00.00 uur. Als de reservering is gemaakt, vertelt de telefonist(e) aan u wat uw reis kost.
  • Jobinder Portaal   Klik hier om naar het Jobinder portaal te gaan (opent in een nieuw venster). Daarna volgt u de stappen op het scherm. Zodra u een rit hebt gereserveerd, krijgt u ter bevestiging in uw mailbox.
  • Aanvragen toegang Jobinder Portaal
    Wilt u ook online reserveren? Vraag dan inloggegevens aan bij info@jobinder.frl

Wij hebben van u nodig:

  • uw naam,  e-mailadres en telefoonnummer.
  • uw pasnummer (alleen als u een Wmo-pas heeft)
  • de geboortedatum van uw kind (alleen bij leerlingenvervoer)

Heeft u een compliment of klacht?

Bent u blij verrast? Vertel het ons! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het -ondanks alle goede inzet- niet gaat zoals u had verwacht of afgesproken. Dan horen wij dit ook graag.

Extern klachtenmeldpunt

  • Digitaal klachtenformulier
  • Telefoon  070 370 13 76. Dit nummer kunt u bellen, als u telefonisch een klacht wilt indienen. De klacht wordt daarna doorgezet naar Jobinder ter afhandeling.
    Let op: Bent u (nog) niet opgehaald op het afgesproken tijdstip?
    Bel dan direct de reserveerlijn: 0900 40 50 500
  • Klachtenregeling (PDF)

Overige vragen

Heeft u niet gevonden wat u zoekt op onze website of wilt u meer weten over een bepaald onderwerp? Of bent u uw vervoerspas kwijt? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

  • Telefoon                   0900 40 50 500 (reguliere belkosten) elke dag van 06.00 uur tot 00.00 uur
  • E-mail                        info@jobinder.frl
  • Postadres                Jobinder – Zuiderschans 10A – 9101 PZ – DOKKUM

Persvragen

Bent u journalist en wilt u iets vragen of onze persberichten per mail ontvangen? Mail naar: info@mobiliteitsbureau.nl