Contact

Reserveerlijn Jobinder

Heeft u een compliment of klacht?

Ben je blij verrast? Vertel het ons! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het -ondanks alle goede inzet- niet gaat zoals je had verwacht of afgesproken. Dan horen wij dit ook graag.

Extern klachtenmeldpunt

  • Digitaal klachtenformulier
  • Bel 070 370 13 76 om telefonisch een klacht in te dienen. De klacht wordt daarna doorgezet naar Jobinder ter afhandeling.
    Let op: Ben je (nog) niet opgehaald op het afgesproken tijdstip?
    Bel dan direct de reserveerlijn: 0900 40 50 500
  • Klachtenregeling (PDF)

Overige vragen

Heb je niet gevonden wat je zoekt op onze website of wil je meer weten over een bepaald onderwerp? Of ben je jouw vervoerspas kwijt? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

  • Telefoon                   0900 40 50 500 (reguliere belkosten) elke dag van 06.00 uur tot 00.00 uur
  • E-mail                        info@jobinder.frl
  • Postadres                Jobinder – Zuiderschans 10A – 9101 PZ – DOKKUM

Persvragen?

Ben je journalist en heb je vragen voor onze woordvoerders? Neem dan contact met ons op. Mail naar: info@mobiliteitsbureau.nl